Overblog
Edit post Folge diesem Blog Administration + Create my blog
18. April 2015 6 18 /04 /April /2015 13:38

Bu seçim, 25. dönem Türkiye Büyük Millet Meclisi üyelerinin seçilmesi için yapılacak genel seçimlerdir.

 

Ve Türkiye, bu seçim öncesinde, ya da en gecinden, seçimden hemen sonra, ekonomik krize sürüklenecektir.

 

AKP´nin SATMA POLITIKASININ sonucu, TÜRKIYE´yi ve HALKINI, seçim sürecinde, en az "AVRUPANIN YUNANiSTAN vurgunu" Kadar bitirebilir.

 

AKP seçmenlerine, yandaş medya´ya yalaka halka ve KINA YAKMASI gerekenlere duyurulur!!!

 

Sürc-ü Lisan ise, afffffola..

 

                                                                    harmankokusu

Diesen Post teilen
Repost0

Kommentare

Bir Yudum Ben

  • HARMANKOKUSU
  • Schönheit des Menschen,ist die seines Inneren.“Zitat: H. Bektas Veli.Ich komme aus Çorum(Tschhorum.Ich bin ein geborener Laizist und ein wahrer Humanist.Türkisch ist mein Hobby, Bağlama ist meine Musik und die Liebe ist meine Konfession.
  • Schönheit des Menschen,ist die seines Inneren.“Zitat: H. Bektas Veli.Ich komme aus Çorum(Tschhorum.Ich bin ein geborener Laizist und ein wahrer Humanist.Türkisch ist mein Hobby, Bağlama ist meine Musik und die Liebe ist meine Konfession.

Suchen

Letzte Artikel