Overblog
Edit post Folge diesem Blog Administration + Create my blog
26. September 2012 3 26 /09 /September /2012 12:39

CAMi   ye mi    CEMEVi

ne mi KAVGASI

 

 

"Aman yârim gez de gel, badeleri  süz de gel,

sarhoşum ben çözemem, düğmelerin çöz de gel.."

diyen,

"Atım araptır benim, yüküm şaraptır benim"

diyen,

"Seviştiğimde mutlu olurum,

sevgisiz imanı nasıl bulurum,

böyle inandım böyle bilirim,

sevişmek ibadettir sevgi imandır"

diyen

"Ben doldurur, ben icerim,

günah benim kime ne?"?

diyen bir üstad,


Rakı'ya bira'ya karşı, kadın cinayetlerine adli bakan, El ele tutuşup, parkta oturan gençlere bile fuhuş diyen, Hürriyet mansetinde, "hadi, bizde ona sifa türküleri söyleyelim" yazdiginda, "KAFiR BUNLAR, DUALAR DURURKEN, TÜRKÜLERINDEN MEDET UMUYORLAR" diyen bir zihniyetin CAMii` sinde mi, yoksa

 

ateş nardadır sacda değildir,
keramet hırkada taçda değildir,
ne arar isen kendinde ara
kudüste mekkede hacda değildir.
diyen

 ya da

ellerin kabesi var
benim kabem insandır.
kuran da kurtaran da
insanoğlu insandır..

diyen bir iNANCIN CEMEVI´nde mi HALKINA ELVEDA DEMELi??

harmankokusu

Diesen Post teilen
Repost0

Kommentare

Bir Yudum Ben

  • HARMANKOKUSU
  • Schönheit des Menschen,ist die seines Inneren.“Zitat: H. Bektas Veli.Ich komme aus Çorum(Tschhorum.Ich bin ein geborener Laizist und ein wahrer Humanist.Türkisch ist mein Hobby, Bağlama ist meine Musik und die Liebe ist meine Konfession.
  • Schönheit des Menschen,ist die seines Inneren.“Zitat: H. Bektas Veli.Ich komme aus Çorum(Tschhorum.Ich bin ein geborener Laizist und ein wahrer Humanist.Türkisch ist mein Hobby, Bağlama ist meine Musik und die Liebe ist meine Konfession.

Suchen

Letzte Artikel